недеља, 18. новембар 2012.

Pismeni sastav iz srpskog jezika Detinjstvo

Detinjstvo kazu da je to najlepse doba doba kad si bezbrizan i kad nemas svojih briga i da su ti najvece brige oces li dobiti jedan ili dva sladoleda dnevno.
Medjuti uvijek sam se izdvajao od ostale djece koja su stvarno takva bila i nisu se brinula ni oko cega. Mene je sve brinulo.Odnos islama i hriscanstva, mala zaposlenost, bijela kuga... Kako neko moze da jede kapri dok djeca u africi umiru.. Kako neko moze da uziva u ovom svijetu kada je ovaj svijet toliko okrutan. Kako? Djetinjstvo je doba kad postajes vremenom svjesan problema koji te okruzuju. Djeca se ne uce da je zivot tezak, pricaju im bajke. Ja nikad nisam volio bajke, cak ni drame jer drama najveca se odvija na samo par koraka oko mene, umiru bolesni, ubijaju ljude, pljackaju kradu drogiraju se.
Djetinjstvo je dio zivota koji prolazi brzo i ako tada ne shvatis da ovaj zivot i ovaj svijet ne vrijede pisljivog boba onda ces cijeli zivot zivjeti u iluzijama, a ja necu tako da zivim, pa cak nisam zelio ni kroz djetinjstvo tako da prolazim

Нема коментара:

Постави коментар

Популарни постови